Σελίδες

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Τα όνειρα της Κυριακής


Κάποιοι Σάββατο βράδυ προς Κυριακή πρωί είδαν στον ύπνο τους ότι ο γιατρός που είναι και ανηψιός υπουργού θα είναι υποψήφιος σις εκλογές.Αυτό που είδαν στον ύπνο τους το έγραψαν στο blog τους.
Αν ήταν έτσι ρε μάγκες μου,κι εγώ την Μόνικα Μπελούτσι βλέπω κάθε Σάββατο βράδυ στον ύπνο μου αλλά δεν το πίστεψα κιόλας και προπαντός δεν το λέω και σε κανέναν γιατί ως γνωστόν:
Τα όνειρα της Κυριακής
ποτέ μην τα πιστεύεις
γιατί μένουν μόνο όνειρα
και γρήγορα ξεχνιούνται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Τα όνειρα της Κυριακής


Κάποιοι Σάββατο βράδυ προς Κυριακή πρωί είδαν στον ύπνο τους ότι ο γιατρός που είναι και ανηψιός υπουργού θα είναι υποψήφιος σις εκλογές.Αυτό που είδαν στον ύπνο τους το έγραψαν στο blog τους.
Αν ήταν έτσι ρε μάγκες μου,κι εγώ την Μόνικα Μπελούτσι βλέπω κάθε Σάββατο βράδυ στον ύπνο μου αλλά δεν το πίστεψα κιόλας και προπαντός δεν το λέω και σε κανέναν γιατί ως γνωστόν:
Τα όνειρα της Κυριακής
ποτέ μην τα πιστεύεις
γιατί μένουν μόνο όνειρα
και γρήγορα ξεχνιούνται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου